27 Aralık 2010 Pazartesi

ADINI FERİHA KOYDUM

Konu Saati  02:13  |  in  ADINI FERİHA KOYDUM NE ZAMAN BAŞLIYOR


Adını Feriha Koydum
Adını Feriha Koydum Dizisi,Adını Feriha Koydum, Adını Feriha Koydum İzle, Adını Feriha Koydum Fragmanı İzle, Adını Feriha Koydum Ne Zaman Başlıyor, Adını Feriha Koydum Dizisinin Konusu
Adını Feriha Koydum dizisi çok yakında Show Tv ekranlarında başlayacak. Başrollerde Vahide Gördüm Ve Hazal Kaya var.
Adını Feriha Koydum Dizisinin Konusu :
Adını Feriha Koydum dizisinin ilk tanıtım fragmanı yayınlandı. Etiler'de lüks bir apartmanın bodrum katında yaşayıp, kapıcılık yapan Rıza, temizlikçi karısı Zehra ve kızları Feriha'nın çevresinde gelişen olayları konu ediniyor. Üniversiteyi kazanmasıyla hayatı değişen Feriha, kendisini zengin bir kız olarak tanıtarak, kısa sürede partiler, lüks otomobiller ve pahalı markalarla dolu bir dünyaya adım atıyor.
Adını Feriha Koydum Dizisinin Oyuncuları
Vahide Gördüm, Hazal Kaya, Metin Çekmez, Çağatay Ulusoy, Melih Selçuk ve Ceyda Ateş,Cihan Okan...
Adını Feriha Koydum Fragman İzle-Adını Feriha Koydum İzle


Adını Feriha Koydum Dizisi,Adını Feriha Koydum, Adını Feriha Koydum İzle, Adını Feriha Koydum Fragmanı İzle, Adını Feriha Koydum Ne Zaman Başlıyor, Adını Feriha Koydum Dizisinin Konusu

Bu Konuyu Paylaş

Hakkımda Seven BlogCu

"Hayret etme yeteneğini kaybetmeyenlere" Sonsuzluğun ve sınırsızlığın bilinmeye değer yönleri..Her telden günceleri.. Google+.

0 yorum:

Etiketler

Hakkımızda-Gizlilik-İletişim
Copyright © 2013 Develi Kayseri. by Her Telden
By Seven Blogcu.
back to top