4 Ocak 2011 Salı

HAYATIM DİZİ YARIŞMASI

Konu Saati  06:57  |  in  HAYATIM DİZİ YARIŞMASI


Hayatım Dizi Yarışması
Hayatım Dizi,Hayatım Dizi Yarışması,Hayatım Dizi Başvuru,Hayatım Dizi Başvuru Formu, Hayatım Dizi Star Tv, Hayatım Dizi Yarışma
Star Tv ekranlarında yepyeni bir yarışma programı başlayacak. Hayatım Dizi adlı yarışmada, büyük ödül 500 bin TL.
Hayatım Dizi Yarışması Nasıl Kazandırıyor ?
Hayatım dizi yarışması, aile üyelerinden 3 kişi ile aşağıdaki formu doldurarak katılabilirsiniz. Fakat önemli bir hatırlatmada buunmak istiyorum. Akrabalık derecesi olmayan kişilerin başvuruları değerlendirmeye alınmıyor. Yarışma süresince, sizlere 10 soru sorulacak ve soruların hepsinin doğru yanıtlanması sonucu 500 Bin TL lik ödülü kazanacaksınız. Canlı para Yarışmasında olduğu gibi parayı bölme veya farklı şıklara yatırma şansı vardır umarım...
Hayatım Dizi Yarışması Başvuru-Hayatım Dizi Başvuru-Hyatım Dizi Başvuru formu
Hayatım Dizi Yarışmasına Başvuru için Tıklayınız !
Hayatım Dizi,Hayatım Dizi Yarışması,Hayatım Dizi Başvuru,Hayatım Dizi Başvuru Formu, Hayatım Dizi Star Tv, Hayatım Dizi Yarışma

Bu Konuyu Paylaş

Hakkımda Seven BlogCu

"Hayret etme yeteneğini kaybetmeyenlere" Sonsuzluğun ve sınırsızlığın bilinmeye değer yönleri..Her telden günceleri.. Google+.

0 yorum:

Etiketler

Hakkımızda-Gizlilik-İletişim
Copyright © 2013 Develi Kayseri. by Her Telden
By Seven Blogcu.
back to top