9 Mayıs 2012 Çarşamba

OKULA BAŞLAMA YAŞI

Konu Saati  04:19  |  in  YeniEğitim Sisteminde Okul Öncesi

Okula Başlama Yaşı
Okula Başlama Yaşı,Okula Başlama Yaşı Kaç,Okula Başlama Yaşı Kaç Oldu,Okula Başlama Yaşı 2012,Yeni Eğitim sistemi,Yeni Eğitim Yasası,YeniEğitim Sisteminde Okul Öncesi
Yeni eğitim yasası gereğince, okula başlama yaşı yeniden düzenlendi ve Okula başlama yaşı ile ilgili bilgilerde gelmeye başladı. Yayınlanan genelgeye göre ;
Okula Başlama Yaşı,Okula Başlama Yaşı Kaç,Okula Başlama Yaşı Kaç Oldu,Okula Başlama Yaşı 2012, Yeni Eğitim sistemi,Yeni Eğitim Yasası
İlkokullar ve ortaokullar ilköğretim olarak, liseler ise ortaöğretim olarak anılmaya devam edilecek.
2012-2013 eğitim öğretim yılında, 2006 doğumlu çocukların yanısıra, 2007 yılının Eylül ayına kadar olan zaman dilimi içerisinde, doğmuş çocuklarda ilköğretime başlayacak.
YeniEğitim Sisteminde Okul Öncesi
Okula başlama yaşı ; 30 Eylül 2012 tarihi itibari ile, 37(3 yaş) ile 66(5,5 yaş) ay arasındaki çocuklar anaokulu veya uygulama sınıflarında, 48 (4 yaş) 66 (5,5 yaş) ay arasındaki çocuklar arasındaki çocuklar ise, anasınıfında eğitim alamaya başlayabilecekler.
Yeni Eğitim sistemi/Yeni Eğitim Yasası çerçevesinde, Yayınlanan genelgede ayrıca;İ 2011-2012 eğitim yılında 4. sınıfta okuyan ve 5. sınıfa geçen öğrencilerin 2012-2013 eğitim ve öğretim yılında, 5. sınıfa kayıt işlmelerinn e-okul sistemi üzerinden yapılacağını, ancak, 2012-2013 eğitim ve öğretim yılında, okula başlamış olan, imamhapit ortaokullarına devam etmek isteyen 5. sınıf öğrencilerinin kayıtları okullarda yapılacağı belirtildi.
Okula Başlama Yaşı,Okula Başlama Yaşı Kaç,Okula Başlama Yaşı Kaç Oldu,Okula Başlama Yaşı 2012, Yeni Eğitim sistemi,Yeni Eğitim Yasası,YeniEğitim Sisteminde Okul Öncesi

Bu Konuyu Paylaş

Hakkımda Seven BlogCu

"Hayret etme yeteneğini kaybetmeyenlere" Sonsuzluğun ve sınırsızlığın bilinmeye değer yönleri..Her telden günceleri.. Google+.

0 yorum:

Etiketler

Hakkımızda-Gizlilik-İletişim
Copyright © 2013 Develi Kayseri. by Her Telden
By Seven Blogcu.
back to top